Wednesday, March 23, 2011

VET-VET VS GeNg BeGeR....

Pergh!!!....pedas tol kata2 sindiran di keluarkan oleh vet vet kat amirul n geng2 lain. Ow mesti korang tak tahu apa yang aku maksudkan ni kan...Ok... vet vet ialah pasangan badminton veteran yang terdiri dari Boss aku n pasangan mantap yang baru di gabungkan (abg zul pertanian).Vet vet tu berlagak la sikit sebab Rabu lepas dia menang semua game yang dia main. Tak terkalah la satu set pon. Puas kami mencuba kalahkan vet vet tapi tak berjaya jugak. Itu la vet vet ni duk membakar je si mirul kat atas opis tu...hahaha...Bengkek la member aku sorg tu..hahaha

Ini cerita pasal badminton kitaorg dimana aku n geng2 lain main setiap ari rabu di dewan dekat Ligamas. Dulu2 vet vet ni bergandingan dengan wadi pasagan muda dan hebat la pasangan ni. Jarang jugak kalah. Tapi bila Wadi pergi ke France vet vet mula tukar pasangan dan bergandingan dengan Hj. Rafizul. Tapi mana tahan asik kena buli je dengan geng2 kita org ni dia mula panas punggung. hahaha. Pastu muncul la abg BOB yang dia ajak partner ngn dia. Pastu bila main sedap lak dia partner ngn BOB maka bermulalah legasi "VET VET". hahahaha...BOB pon gelak je kat kita org bila kota org stat panggil dia ngn vet vet...hahaha...tapi gandingan tu tak kekal sebab BOB buzy ngn studio dia so dia partner semula dengan Hj.Rafizul. hahaha...kena la ketuk ngn gandingan muda2 ni...hahaha...

Bulan lepas watak baru vet vet muncul. Abg Zul kawan pada abg Jo mula join main ngn kita org. Vet vet terus partner ngn abg zul pastu dia asik menciptakan kemenangan demi kemenangan. Geng beger pon di tewaskan oleh vet vet. Geng beger pula si zaimi n amirul. geng beger tu wujud sebab amirul tu mesti makan beger masa main badminton. Dapat pula geng senak macam zaimi yg makan beger jugak..hahaha....maka bermulalah permusuhan yang baik antara geng vet vet dengan geng beger.

Malam ni kami bersepakat nak mengalahkan vet vet la. geng beger. aku ngn patner aku roslee. zuly ngn patner dia wadi. Kami akan pastikan vet vet tumbang dan tersungkur ataupun kena lob pastu dia x leh nak amik sebab x cukup la ketinggian nak capai shatel tu..hahaha.

AYUH KALAHKAN VET VET..

3 comments:

  1. best nya korang... rindu aku nak main badminton dengan korang....

    ReplyDelete
  2. keputusan game semalam....aku x sempat lawan vet vet. tapi masa aku patner ngn zuly lawan vet vet ngn zaimi...aku menang mudah...vet vet lak main macam taik...hahaha...bengang zemi...

    tapi bila abg zul dtg terus berkobar2 dia nak main x payah mengajak...aku x leh lawan dia semalam sebab geng2 pempuan x cukup sorg so aku n sorg lagi kena main mixed double la..gilir2 la tukar partner...lagipon smlm ramai la pulak geng2 lelaki datang..hahaha..xpe aku tau ramai yg tak puas hati x dapat lawan ngn vet vet..kita tunggu minggu depan pulak..

    ReplyDelete
  3. heheh... perempuan didahulukan.. perempuan diutamakan... =)

    ReplyDelete