Tuesday, May 31, 2011

BeRtEmU CiNtA - Mila (OST NUR KASIH the movie)

("Abang memang suka pada Nur, Abang Percaya apa yang di aturkan adalah yang terbaik. 
Nur milik Adam, bukan milik Abang")
 
Tiada siapa menyangka
Benci derita jadi bahagia
Harapan tinggi jauh tak terduga
Jarak cinta cuma di depan mata
 
*Chorus
Bertemu cinta
Kita akhirnya
Setelah tangis
Tanpa suara 
 
Bertemu cinta
 
Bagai cahaya
Menyuluh hati
Menjadi kasih sejati
 
(Nur, Nur janji dengan abang, jangan tanggalkan lagi, jangan tanggalkan lagi)
 
Kita bagai ombak di lautan
Terhempas pedih badai dugaan
 
*Chorus (ulang)
 
Lantaran kasihmu dan kasihku
Tiada rahsia pemisah kata Bertemu cinta
Di ambang syurga
Mengutus doa
Biar menjadi anugerah Bertemu cinta
Indah sempurna
Sedetik tidak
Hilang ragu dan percaya 
 
Ini lah soundtrack film Nur Kasih...ni salah satu OST Nur Kasih la...Mila penyanyi tu, aku x pasti samada Mila yang kecik molek dari AF tu ke tak....hahaha...Cite Nur Kasih kira ok la...walaupun aku agak lost masa tengok cite tu...ia bukan ape, aku tak folow sangat masa drama setiap Jumaat dulu tu...ada gak episod aku terlepas so ada la babak2 dalam filem tu aku jadi lost...hahaha....Tapi ok la...menemani orang "tersayang"....hehehe.. Cite ni ada la mengajar kita bahawa "setiap yang hidup pastinya pergi jua nanti"....dan betapa seksanya untuk berpisah dengan orang yang kita sayangi...
 

2 comments: