Monday, October 24, 2011

Angry Bird Vs Angry Me.....

Angry bird..sebut je game ni semua dah tahu pasal game ni. Game ni agak menarik sebab bila aku main aku leh ilangkan stress skit. Aku semenjak dua menjak ni nak marah je...so angry bird vs angry me...yang menang mestilah angry bird sebab ia boleh ceriakan aku..hehehe..

apa pasal aku moody?
  1. stress x dapat keje baru lagi...(kena usaha lagi)
  2. stress x de duit nak berkahwin dengan "Nurul Syahirah binti Abas"
  3. stress ngn kije
  4. stress gaji kecil kerja di Heveafil
  5. stress and hepi tengok kawan2 aku berjaya dalam kerjaya mereka
  6. stress simpanan abis..
  7. stress utang banyak.....
  8. stress gaduh ngn N.S.A
  9. stress buat N.S.A menangis
  10. stress je...
wah sume stress je aku...yang paling aku stress ialah berada di no 2 and no 4...macam-macam aku pikirkan cara nak cukupkan duit supaya majlis nanti meriah and famili dia n aku hepi.

No comments:

Post a Comment