Monday, March 5, 2012

Lepak-ing

Wow sudah lama aku menyepikan diri dari belog aku ni...haha...
sekarang idea nak menulis tu tak ada..so slow la skit cathing up nak menulis nya...
tapi belog aku tak bersawang macam belong kawan aku si suhailly...hahaha....

so ni la nak update sikit....pasal tentang 3 sahabat...

semalam aku, sue n zaimi melepak-ing dekat kedai "ONNEY"..wah bunyi macam kedai mamak kan..
padahal kedai orang melayu and Kelantan lagi..hahaha...kedai ni kedai fevret zaimi melepak dengan wadi n efa...aku n sue jarang nak lepak kedai ni....kedai ni ok la..sume ada..western food..masakan ala-ala Thai...suem ada...semalam kebetulan zaimi ada singgah batang kali so kita orang pon pergi la lepak...
saja-saja je nak catch up da lama tak lepak sama2...itu je la...

sue lak da kekenyangan sebab family dia ada singgah umah dia sekejap sebelum nak balik Taiping. So dia da makan ngan famili dia..aku n zaimi x order apa2 gak cuma nampak nasi lemak bungkusan daun pisang tu menarik je so masing-masng balun nasi lemak. dan rasanya memang ok la...sedap la jugak..

lama gila da tak borak2 macam semalam...gelak2 je...tu yang best..tapi dalam gelak2 tu ada la teringatkan kat kawan2 satu kapal melepak-ing ni....zuly taka da..awal n kelly x ada...hehehe..kalau sume ada memang lagi best....bertiga pon da riuh kedai "ONNEY" tu..hehehe... borak2 sampai tak sedar dah dekat pukul 11 malam...so kami pon balik la sebab mata sue da merah saga....si zaimi lak nak kena balik kelang pulak malam tu....so kami sampai la kat umah dalam kol 11.10 gitu....aku masuk umah mana leh tidor lagi...

malam tu kan super sunday spurs vs the devils...ingatkan nak tengok tapi last2 bola yang tengok aku....cuma ada la terjaga nak g tandas dan sempat la tengok final score memihak kat Man Utd...pastu aku sambung tidor and sedar tak sedar subuh pagi tadi.....

so harap-harap lain kali kita kawan2 boleh lepak-ing lagi....

ok itu la serba sikit entry hari ini...hehehe...

wasalam

No comments:

Post a Comment